16 Haziran 2014 Pazartesi

iPhone 6 İçin Tahmin Edilen Özellikler


Her sene yeni bir iPhone görmeye alıştığımız ve her yeni modelindede sadece ekranın boyutunu değiştiren Apple şirketi bu defa ekran boyutunu daha fazala büyüteceği söyleniyordu.Sızdırılan bilgilerin başında iPhone'un 5.5 inçlik ekrana sahip olacağı söyleniyor.

Geçtiğimiz günlerde YouTube'a yüklenen bir videoda iPhone6'nın hemen hemen kesinleşmiş özelliklerinin yer aldığı görüldü.Fakat siz ben iPhone'mu büyük sevmem diyenlerdenseniz ki zannetmiyorum,iPhone'un ayrıca bir 4.7 inçlik modelininde çıkacağı gelen bilgiler arasında.Sızdırılan bilgiler eğer doğruysa (bence en azından buna yakın olacaktır özellikler) iPhone6 1704 x 960 çözünürlüğe sahip olacak ve iPhone5'teki şu el parmak okumamı nedir hah işte o da yer alacakmış.Ayrıca videoya göre iPhone6'nın arka kamerası ki zannetmiyorum 10mp,ön kamera ise 2mp olacakmış ve yanındada FaceTime özelliği ile gelecekmiş.

Bekleyip göreceğiz bu sızdırılanlardan ne kadarı gerçeklik payı taşıyor iPhone6 nasıl bir şeye benziyor?Bunların hepsini zaman cevaplandıracaktır.Ben açıkçası iPhone6'da pek bir görünüş olarak değişiklik olacağını düşünmüyorum.Sadece her sürümde olduğu gibi bi ekranı büyütürler.


Sizce iPhone6 nasıl olacaktır.Yada nasıl olmalı ki iPhone hayranlarını sevindirebilsin?Şahsen ben iPhone'u hiç sevmeme  rağmen,nefret etmeme rağmen aşağıdaki fotoğrafta yer alan konsept gibi bir modelde gelirse hayran kalırım ama yinede almam.Sonuçta hayran kalırım ama.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder